czwartek, 23 maja 2013

Zbiórka w Sobolewie

Jest mi bardzo przykro, że nie każdy traktuje poważnie informacje, które tu zamieszczam.

Już chyba w kwietniu napisałam, że planujemy zbiórkę z inną gromadą. Podałam kilka terminów i gdy ostatecznie zapytałam czy 24.05 odpowiada, jedna mama powiedziała, że tak, reszta nic. Rozdałam kartki na ostatniej zbiórce. Jak wrzuciłam konkretne informacje o zbiórce, z prośbą o poinformowanie czy zuch jedzie czy nie, to napisali rodzice w imieniu tylko 11 zuchów. Co z reszta? I szkoda, że wcześniej nie wiedziałam, że ten termin będzie taki "zły", może coś jeszcze dałoby się zmienić.

Cóż będziemy reprezentować Stumilowy Las w mocno okrojonym składzie.

Ze zbiórki wracamy wcześniej, na przystanku Popiełuszki/Os. Słoneczny Stok będziemy o 19.11 wysiadać z autobusu linii 21.

Czuj!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz