niedziela, 3 listopada 2013

Piosenki na festiwal

Nasz repertuar:

piosenka zuchowa - Zuchy maluchy

https://drive.google.com/file/d/0B4mFF1UXzLHlU2lvTFpidnBjWUk/edit?usp=sharing

Łóżka już posłane, piżamy schowane,
bluzka nie dopięta, lecz mina od święta.
Buty koło pieca, ale gdzie jest plecak,
zuch w głowę się drapie, bo już czas na apel.

Ref: Zuchy takie maluchy
tacy nieduzi, cukierek w buzi
wszystko wypada im jeszcze z rąk.
Zuchy takie okruchy
lecz silna wiara pilnie się stara
wszystkich harcerzy poszerzyć krąg.

Leśną drogą w lesie zuch swój plecak niesi.
W zaspach grzęzną nogi a tu kawał drogi.
Lecz zuch zęby zatnie i siły ostatnie
tak mocno wytęży że słabość zwycięży.

piosenka z bajki (Maleństwo i Hefalumpy)- Jesteś do mnie podobny


Jesteś do mnie podobny
jak do brata brat
zwiedzmy ogród podwodny
w niebo lećmy jak ptak

haaaaaaaaaaaa......
haaaaaaaaaaaa.......

jesteś do mnie podobny ,
to sens wielki ma,
gdy jeden z nas będzie czuł się zmęczony,
drugi swą pomoc mu da,

haaaaaaaaaaa......
haaaaaaaaaaa......

najlepszy kumpel te dwa słowa
dla mnie była to rzecz nieznana
ale teraz już to uczucie znam
naprawde to tak fajnie jest, że Ciebie mam


tracisz (tracisz) potem zyskujesz
trworzysz (trworzysz) bo budzi sie zew
czujesz (czujesz) jak przyjaźń się rodzi
a w sercu rodzi się śpiew

haaaaaaaaaaa.......
haaaaaaaaaaa......

w sercu śpiew...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz