piątek, 4 kwietnia 2014

Rajd św. Jerzego 26.04.2014

Trasa Ziemi Mielnickiej - dla zuchów 
Chorąży Ziemi Mielnickiej i trasy zuchowej – phm. Magdalena Wróblewska 
Start: godz. 10:30, Ogród Branickich 
Już po raz 4-ty przybyłem do Waszego miasta. Planowałem się z Wami 
spotkać, gdy nagle otrzymałem niepokojące wieści. Smok powrócił! 
Kapadocja jest w niebezpieczeństwie! Jak najszybciej dosiadłem konia 
i ruszyłem na ratunek. Jednak bramy miasta zostały zamknięte , a ja wpadłem 
w pułapkę. Aby się wydostać potrzebny jest mi tajny kod. Proszę Was dzielne 
zuchy o pomoc w otwarciu bram, abym mógł uratować swoje miasto przed 
złym smokiem.

Informacje ze strony hufca: http://bialystok.zhp.pl/news/694
Zgłoszenia są do 11.04. Na zbiórkę 7.04 przynosimy wpisowe - 9zł od osoby. Proszę poczytać regulamin rajdu, wszystko jest tam wyjaśnione. Na zbiórce 14.04 poinformuję, o której się spotykamy, wracamy itp.

To już 3 z kolei rajd, na którym będziemy. Wygraliśmy go dwa razy, może uda się i trzeci raz? :)

Czuj!
Drużynowa Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz